مرجع هواداران فانتزی ، علمی تخیلی و ژانر وحشت
طرفداران فانتزی
ورود
شناسه‌ی کاربری:

رمزعبور:

ورود خودکار



واژه رمز را فراموش کرده‌اید؟

عضو شوید
منوی اصلی
افراد آنلاین
4 کاربر آن‌لاين است (2 کاربر در حال مشاهده‌ی سایت اخبار)

عضو: 1
مهمان: 3

daughter.of.moon, بیشتر...

وقتی حضرت نوح فانتزی می شود

فرستنده mighty-python در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۸:۲۰:۰۰ (917 بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
این فیلم با مخالفت شدید سران کمپانی پارامون روبه رو شد که علت ان نیز مشخص است درابتدا کار برروی فیلنامه ی این فیلم سران این کمپانی که بدنبال سود بیشتر هستند و نه مشخصا ضرر !! گوش به اعتراض مردم عادی ، سران احزاب و یهودیون و بسیاری از احزاب دیگه من جمله اسلام ومنتقدین صاحب قلم سپردند.
حالا چراااا ؟؟
به ادامه خبر مراجعه بفرمایید



از آنجایی که این فیلم همان داستان حضرت نوح است که راجع به شخصی مذهبی و پیامبری قابل قبول برای تمام ادیان است این فیلم در وقایع دستبرده و ان را با زمان اکنون درامیخته و با توجه به تصورات خود نویسنده به ان پرداخته که این باعث شعله ور شدن اتش مخالفت مخالفان سیاسی و مذهبی شده و درنتیجه اکراه کمپانی پارامونت نسبت به ادامه همکاری میباشد
اما خوب حالا کار از کار گذشته و در هر حال این شرکت اقدام به ساخت این فیلم نموده و ترلیر ان نیز مدتی پیش ارائه گردیده
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.
ارزش: 3.00 (2 رای) - ارزش‌گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ پیشنهاد این صفحه از این خبر یک pdf بساز
این خبر را در این سایت‌ها بوک مارک کن
ارسال خبر به Blinklist ارسال خبر به del.icio.us ارسال خبر به Digg ارسال خبر به Fark ارسال خبر به Furl ارسال خبر به Newsvine ارسال خبر به Reddit ارسال خبر به Simpy ارسال خبر به Spurl ارسال خبر به یاهو _NW_BOOKMARK_TO_BALATARIN _NW_BOOKMARK_TO_FACEBOOK _NW_BOOKMARK_TO_TWITTER _NW_BOOKMARK_TO_SCRIPSTYLE _NW_BOOKMARK_TO_STUMBLE _NW_BOOKMARK_TO_TECHNORATI _NW_BOOKMARK_TO_MIXX _NW_BOOKMARK_TO_MYSPACE _NW_BOOKMARK_TO_DESIGNFLOAT _NW_BOOKMARK_TO_GOOGLEPLUS _NW_BOOKMARK_TO_GOOGLEREADER _NW_BOOKMARK_TO_GOOGLEBOOKMARKS
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
تئوس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۳:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۳:۲۴
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۸/۳
از:
پیام: 1526
 پاسخ به وقتی حضرت نوح فانتزی می شود
سلام

امیدوارم فیلم خوبی از اب در بیاد و همه ی این حرفا پیش تبلیغ برا فیلم و ایجاد جنجال رسانه ای نباشه .
تا جایی که از پوستر فیلم به نظر میاد اصلا این فیلم نمی تونه جنبه مذهبی و اینا داشته باشه و صرفا یه فیلم فانتزی یه !

فرستنده شاخه
mighty-python
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۴:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۱۴:۵۴
مدیر
عضویت از: ۱۳۹۲/۹/۲۷
از: قبرستون
پیام: 239
 پاسخ به وقتی حضرت نوح فانتزی می شود
دوست عزیز این نظر نظری بیننده پسند بود ، نه از دید منتقدین !!
شما فکر میکنید هری پاتر ،هری پاتره ولی منتقد میگه پشتش مخالفت با احزابه !
شما میگید هانگر گیمز هانگر گیمزه و فانتزیه ولی من منتقد میگم پشتش هزار سیاست خوابیده و مثل این فیلم ها کم نیستند حتی فیلم های ایرانی هم وجود داره که در این مجال نمیگنجه
پس نباید فقط به دیده هامون تکیه کنیم
موفق باشید

فرستنده شاخه
تئوس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۲۰:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۲۰:۵۲
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۸/۳
از:
پیام: 1526
 پاسخ به وقتی حضرت نوح فانتزی می شود
نمی دونم چرا بعضی ها دوست دارن برای هر چیزی یه مسئله ای بچسبونن و ازش فلسفه درست کنن که این فیلم قصدش این بود این فیلم نیت پلیدش این بود این فیلم برای ضدیت با فلان مذهب ساخته شده بود و یا این فیلم هدفش مخالفت با فلان کشور بود!!!
وقتی افراد سیاسی و مذهبی میشن منتقد فیلم همین میشه دیگه . اره من منتقد نیستم دوست عزیز ولی من مخاطب پول می دم می رم این فیلم رو نگا می کنم و یا می خرم . کمپانی فیلم ساخته برا من مخاطب نه برا شمای منتقد ، حداقل در وحله ی اول اولویت با من که دارم بهایی پرداخت می کنم .
بار ها توضیح داده شده که فانتزی چه نوشتاریش چه دیداریش چه شنیداریش هدفش سرگرمی و مسائل تجاری و انتقال مفاهیم ارزشمندی مثل جوان مردی و شجاعت و امید و پیروزی حق بر باطل و ... دیگه س که بین همه ی ادیان و جوامع حتی در کشورهای سکولار یا اومانیسم هم مسائل ارزشمند و والایی هستن .
حالا نمی دونم چه اصراری که بعضی ها همه ش می خوام بگن هری پاتر شیطانی یه ، دارن شان شیطانی یه ، پرسی جکسون وجود خدا رو انکار می کنه . آخر هدفشون هم عطش مبارزه س که می گن مقابله با سیاست های امریکاس :دی

من سعی می کنم همون مخاطب باقی بمونم و از دیدن فیلم و خوندن کتاب مورد نظر لذت ببرم و دنبال نکات اخلاقیش بگرم

شما هم موفق باشید...

فرستنده شاخه
كيمياگر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۲۲:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ ۲۲:۳۵
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۸/۵/۲۹
از: horror home of madness and darkness
پیام: 1184
 پاسخ به وقتی حضرت نوح فانتزی می شود
خوب تند صحبت نکنید مسئله اینه که نوح یا noah خیلی اختباس داشته و مطمئن باشید منتقدین که این حرف ها رو زدن یا زمینه ای برای تبلیغ این فیلم تهیه می کنن مثل جریانی که برای شیظان و فرشتگان دن براون ایجاد شد و تمام جوامع دینی چه مسلمان چه مسیحی تحریمش کردن و شد نابر وان سال از نظر فروش

به نظر میرسه سیاست مارکتینگ هالیود هنوز عوض نشده و با توهم تراشی توطئه سعی می کنه که فروش فیلم رو ببره بالا

فرستنده شاخه
تئوس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۱۲:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۱۲:۲۱
وبمستر
عضویت از: ۱۳۸۹/۸/۳
از:
پیام: 1526
 پاسخ به وقتی حضرت نوح فانتزی می شود
ایاد جان دقت کنی منم تو اولین پستم برای این خبر همین رو گفتم که به نظر میاد همه ش جنجال رسانه ای برای فروش بیشتر !
همین یدونه تصویر نشون می ده که خط داستان چیه و تا چه حد فانتزی یه و اکشن !
ولی تو ایران تبدیل به یه عادت شده برچسب چسبوندن به همه چیز یه عادت بد متاسفانه ...

فرستنده شاخه
verloren
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۱/۴ ۱۰:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۱/۴ ۱۰:۱۲
طرفدار فانتزی سطح اول
عضویت از: ۱۳۹۲/۷/۱۸
از:
پیام: 1
 پاسخ به وقتی حضرت نوح فانتزی می شود
والا من از فانتزی های نوح زیاد دیدم
شاید بیشتر از 3تا بوده
و حتی یه انیمه فانتزی 103 قسمتی که اصلا درباره نوادگان خاندان نوح که با کارهای شیطانی میخواستن دنیا رو تسخیر کنن بوده که در اون روایت جالبی هم از طوفان نوح شده بوده
به هر حال باید گفت هر کس از دید خودش به موضوع نگاه میکنه و هرکس منتقد خودشه
چیزی که در وحله اول همه از فانتزی میخوان عمق داستان, متن خوب, گیرایی بالا و تحریک تخیل مخاطبه و بعد از اون میرن سراغ مسائل کارشناسی و مو شکافانه
به هر حال امیدوارم فیلم زیبایی باشه

فرستنده شاخه
katniss.everdeen
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۲۱ ۹:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۲۱ ۹:۴۹
طرفدار فانتزی سطح چهارم
عضویت از: ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
از: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡L
پیام: 742
 پاسخ به وقتی حضرت نوح فانتزی می شود
ووااوو پوسترووو تو کشورای اسلامیم ک اکرانشو ممنوع کردن نه؟ یک داستان مذهبی رو اگه فانتزی بسازی اما واتسون و لوگان لرمن باهم :))) خیلی جالبه...در کل خیلی دوست دارم این فیلمو ببینم شاید در اون صورت بهتر بتونم راجع بهش نظر بدم. +عطش مبارزه علیه سیاست امریکا :)))) :دی

فرستنده شاخه
katniss.everdeen
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۲۱ ۹:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۲۱ ۱۱:۱۰
طرفدار فانتزی سطح چهارم
عضویت از: ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
از: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡L
پیام: 742
 پاسخ به وقتی حضرت نوح فانتزی می شود
ببخشید ببخشید بالایی خراب شد! هرکاریشم کردم درست نشد...تقصیر من نیست سایت خودتون خرابه:|
ووااوو پوسترووو
تو کشورای اسلامیم ک اکرانشو ممنوع کردن نه؟


یک داستان مذهبی رو اگه فانتزی بسازی

اما واتسون و لوگان لرمن باهم :))) خیلی جالبه...در کل خیلی دوست دارم این فیلمو ببینم شاید در اون صورت بهتر بتونم راجع بهش نظر بدم.


+عطش مبارزه علیه سیاست امریکا :)))) :دی
جستجو